پ
پ

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان، به مناسبت میلاد باسعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز جمعه ۵ اسفندماه ۱۴۰۱ مراسم آیین بزرگداشت مقام جانبازان گرامی به همت هیئت امنای محترم مسجد الزهرا(س) و بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان در مسجد الزهرا(س) رفسنجان برگزار شد.

🔴 در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عسکری امام جمعه محترم رفسنجان، دکتر احمد علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان، شهردار محترم رفسنجان، فرماندار محترم رفسنجان، جمعی از مسئولین رفسنجان، مصطفی دهقان رجبی ریاست بنیاد شهید و امورایثارگران رفسنجان و جانبازان گرانقدر رفسنجان و خانواده های محترمشان برگزار شد، مصطفی دهقان رجبی ضمن عرض خیر مقدم خدمت حضار محترم و تبریک و تهنیت ولادت با سعادت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و روز جانباز بیان کرد: جایگاه جهاد و ایثار در راه خدا و جانبازی در این مسیر جایگاه بسیار والایی است و شما بزرگواران اعتقاد و آنچه را که در دل دارید در عمل هم به همه اثبات نمودید.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تجلیل از مقام جانبازان گرانقدر، افزود: بنده کمال تشکر و قدردانی را از خانواده های محترم جانبازان دارم چرا که آسیب ها و سختی های جانبازان قطعا متوجه خانواده محترم آن ها هم هست.
در آخر مصطفی دهقان رجبی ضمن تبریک مجدد این اعیاد مبارک به حضار محترم از مسئولین و هیئت امنای محترم مسجد الزهرا(س)، متولی و بانی محترم این مجموعه حاج آقا اعتمادی، قاری محترم دکتر هادوی، مجری محترم آقای عابدینی و همه کسانی که زحمت کشیدند و تلاش کردند تا این مراسم به نحو احسنت اجرا شود کمال تشکر و قدردانی را داشتند.

🔴 سپس دکتر احمد علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان ضمن خوش آمدگویی خدمت حضار محترم و تبریک این اعیاد مبارک و صحبت از خاطرات اسارت، بیان کرد: اهل بیت(ع) همه از بصیرت بالای حضرت ابوالفضل(ع) صحبت و تعریف کردند. ایشان با وجود آن حجمه نیرو و جنگ روانی و پیروزی ظاهری باطل علیه امام حسین(ع) و هدف مقدسشان کنار حضرت اباعبدالله(ع) ایستادند و لحظه ای در دفاع از حق دست از تلاش نکشیدند.
وی در آخر افزود: در شناخت شمر زمانه و جدایی مرزهای خود از این باطل قطعا بهترین الگو برای ما حضرت ابوالفضل العباس(ع) هستند.

🔴 در ادامه مراسم، حجت الاسلام والمسلمین عسکری امام جمعه محترم رفسنجان ضمن تبریک این اعیاد مبارک و خوش آمد گویی خدمت جانبازان گرانقدر و خانواده محترمشان بیان کرد: شما جانبازان گرامی، به وظیفه خود جامه عمل پوشیدید و وظیفه خود را در عمل به بهترین شکل ممکن انجام دادید. درود و سلام و صلوات خداوند بر شما عزیزان.
وی در آخر افزود: حضرت عباس(ع) حتی بعداز قطع دستشان ، فرمودند «دست مرا قطع کردید اما به خدا سوگند تا زنده ام از دینم دفاع خواهم کرد». در نظر داشته باشید در این شعار بصیرت هست شجاعت هست سیاست هست رضا و قضای الهی هست و بهترین الگو و شعار برای شما حضرت عباس(ع) و شعار ایشان است.

🔴در این مراسم تعدادی از جانبازان گرانقدر خاطرات زیبای دفاع مقدس را برای حضار بیان کردند و همچنین گروه سرود دختران و پسران امام زمان(عج) سرود

زیبایی مرتبط با ایام مبارک سرودند.










ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.