پ
پ

✅️ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان :
🔰 همسران شهدا به راستی الگو های صبر و استقامت هستند

🛑 به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر ظهر امروز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ مراسم تکریم از مقام همسران و دختران شهدای رفسنجان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر جلالی نماینده محترم مردم رفسنجان و انار ، مصطفی دهقان رجبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان و همسران و دختران شهدای این شهرستان در تالار فرهنگیان رفسنجان به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد.

دکتر دهقان رجبی در این مراسم ضمن خیر مقدم خدمت همه حضار محترم ، ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر را خدمت این عزیزان تبریک و تهنیت گفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان خاطرنشان کرد: همسران گرانقدر شهدا با سختی های زندگی فرزندان شهدای والامقام را به گونه ای تربیت کردند که امروز در جامعه همانند پدران خود الگویی برای دیگران باشند.

ایشان افزودند: همسران شهدا دارای دو اجر بزرگ هستند ، اجر اول آنها پشتوانه بودن آنهاست . پشتوانه مردانی که با حضور خود در جبهه دفاع مقدس دشمنان این مرز و بوم را به عقب راندند و در این مسیر به درجه رفیع شهادت رسیدند. اجر دوم آنها صبر و پایداری و ماندن در مسیر والای شهدا و ادامه راه آنها و همچنین بزرگ کردن یادگاران این عزیزان به نحو احسنت و در راه شهدای والامقام است. قطعا مظلوم ترین قشر ، همسران شهدا بودند چرا که بیشترین بار مسئولیت زندگی بر دوش این عزیزان بود.

نماینده مردم رفسنجان و انار نیز ضمن خیر مقدم به همسران و دختران شهدا، بیان کرد: قطعاً گوهر وجود همسران شهداست که یاد و خاطره شهدا و همچنین روحیه ایثار و فداکاری را همچنان در جان این ملت بزرگ زنده نگه داشته است.

ایشان در پایان گفتند: قطعا خدمت به شما برای ما و تمام مسئولین افتخار بزرگیست و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این وظیفه خود را به نحو احسن به پایان رسانیم.

 





 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.